ijn eigen garderobe heb verw

ijn eigen garderobe heb verw

Сообщение caicai2017 » 15 май 2019, 07:16

John Elliott heeft het soort jaar waarin goed nieuws bijna onmiddellijk gevolgd wordt door meer goed nieuws. Om te beginnen is er Elliott's huidige hot streak bij Nike: tot nu toe heeft hij dit jaar een schoen uitgebracht in samenwerking met de Swoosh en zijn vriend en NBA-superster LeBron Nike Air Vapormax Femme James, en vervolgens zijn herontwerp van de iconische Adidas ZX 750 Femme luchtmacht 1. Vervolgens heeft hij de mode opgezet de leukste show van de week: Justin Bieber en Hailey Baldwin waren er, samen met James. Ze werden vergezeld door Pete Davidson, Ben Simmons en Whoopi Goldberg op de eerste rij. Nu werkt Elliott weer samen met Nike.
De Nike Vandal is een favoriet van Elliott - een sneaker ontworpen voor basketbal waarin hij schaatste als een kind dat opgroeit in Noord-Californi?, en aanvankelijk zijn draai gaf aan begin 2017. Terwijl Nike Roshe Run Womensde Vandal, voor het eerst onthuld in 1984, een klassiek silhouet is, het is niet noodzakelijkerwijs een flitsschoen in een landschap gedomineerd door slanke hardlopers en stevige paperschoenen. Vandalen, legt hij uit, "waren cool in 1984 en ze zijn nog steeds cool," zegt Elliott.
Dit is allemaal een stuk met het grotere JE-project: de ontwerper maakt kleding die Adidas Ultra Boost Donne Nike Air Max 97 Donne jongens, zoals Bieber, maar ook alle kerels die beweren dat Scott Disick hun enige echte stijlicoon is, willen dragen. En Elliott doet iets licht revolutionairs in 2018 met deze Vandalen ook: hij laat schoenen niet kopen en naar de hoogste bieder omdraaien of ergens op een plank bewaren, maar om gedragen te worden. Elliott sprak met GQ over zijn nieuwe schoen, zijn grote fans en zijn wilde jaar.
Voor mij is het ding over de Vandaal dat het absoluut nostalgisch en zeer Nike Air Max 90 Damen authentiek is voor mijn Adidas Ultra Boost Femme persoonlijke stijl. Toen ik voor het eerst ging zitten bij [Nike's senior director of influencer marketing] Fraser Cooke in Tokio, was dat de eerste schoen waar ik echt aan wilde werken. En dat komt omdat ik als tiener echt dat silhouet van mezelf heb gemaakt en het in mijn eigen garderobe heb verwerkt. Snel vooruit 15, 20 jaar later was het Nike Air Huarache Damen gewoon een goed idee. Ik was er op uit om te nemen waar ons merk over gaat, dat is typisch materialen en strakke lijnen, en probeer dat op te nemen in mijn favoriete silhouet. Ik wil je laten zien waar het volgens jou past in het sneakerlandschap van vandaag, omdat veel wat we zien, vooral uit Nike komen, zijn deze slanke hardloper - zoiets als een Vapormax of een React Element 87 - en aan de andere kant van het spectrum zijn er deze gekke Balenciaga Triple S's dus ik vraag me af waar je de Vandaal Nike Air Vapormax Damen ziet.
Dat zijn sneakers van het moment en dat is prima. Het meest uitdagende element van het werken aan de Air Force 1 [dat Elliott onlangs heeft vrijgegeven] overtuigde mezelf ervan dat we dat ook daadwerkelijk moesten doen. Omdat de Air Force One zo dicht bij een perfecte schoen is als er is. Het is zo cultureel iconisch. Mijn Nike Air Max Tn Womens moeder kent een luchtmacht 1. Dus voor mij zijn de Air Force 1 en de Vandal, vergelijkbaar met de Air Jordan 1s, dit klassieke silhouetten die niet echt van het moment zijn. Het is meer iets dat, als je ging zeggen, ik ga investeren in een silhouet en ik ga niet over 10 jaar naar een foto van mezelf kijken en heb echt spijt van de manier waarop ik me kleedde. Je kunt gokken op een luchtmacht 1. Je kunt op een vandaal wedden. Je kunt op een Jordan 1 wedden. Het zijn nietjes. Ze zijn klassiek. Ze waren cool in 19Nike Air Force 1 Mujer 84 en ze zijn nog steeds cool nu.

Вернуться в Добро пожаловать!