Регистрация

s lichtgewicht, dicht bij de gron

Сообщения: 70
Зарегистрирован: 17 июл 2018, 12:43

s lichtgewicht, dicht bij de gron

Сообщение caicai2017 » 14 сен 2018, 10:26

Met een sokachtige constructie, een extreem lichtgewicht Nike Air Presto Hombre Boa-sluitsysteem en een dunne laag Boost is de Agravic klaar om over paden Nike Internationalist Damete vliegen. De slanke bootie van de schoen is gemaakt van een extreem dunne ripstop-stof, die wordt versterkt in hoge slijtagezones, zoals langs de zijkant van de voorvoet, en gewikkeld in een 3D-gevormd zadel om je vast te maken aan de tussenzool. Dat schuim is natuurlijk Boost die we overal in de prestatielijn van Adidas hebben gezien. In dit geval is er slechts een dun laagje om de hardheid uit de rotsen te halen. Het pakket vervolledigen is het Boa-vetersysteem. Vaker gevonden op snowboardschoenen en fietsschoenen, maakt Boa een grote duw in hardloopschoenen. In dit geval gaat het minder om gewichtsbesparing dan om precies goed te draaien - draai gewoon aan de draaiknop om aanpassingen aan de micro-pasvorm aan te brengen. De Adrenaline heeft de hardlopers altijd op de meest traditionele manier stabiel gemaakt - door een Nike Air Odyssey Hombre stevigere schuimrand te gebruiken onder Nike Air Odyssey Womens de binnenkant van de hiel en boog. Voor de 19 gebruikt Brooks in plaats daarvan 'geleiderails' aan zowel de binnen- als de buitenrand van de schoen. Het binnenste stuk lijkt in werkelijkheid veel op de oude stevige schuimpaal. Het strekt zich uit door dezelfde regio en is ingebed in het schuim, zodat je een stijvere regio hebt wanneer je gewicht op dat deel van de tussenzool rolt. Het kan blijken te zijn om soepeler te voelen, wat we zullen beoordelen wanneer we de schoen binnen krijgen voor het testen van de slijtage. Maar Brooks voegde een tweede stuk toe aan de buitenrand van de hiel om te voorkomen dat je hiel naar buiten draait, wat volgens hem extra spanning op de knie van een hardloper kan veroorzaken. Als aanvulling op deze stukjes zit de mix van extra zacht DNA Loft-schuim onder Nike Air Max 2017 Dame de hiel, en een steviger BioMoGo-DNA-schuim in de voorvoet, voor langdurig comfort. De Kiger is Nike's lichtgewicht, dicht bij de grond sleepschoen, gemaakt om snel voorbij te gaan gematigd terrein. Deze update is nieuw, van boven naar beneden, Nike Air Presto Femme met de grootste verandering, nu gebruikt het React-schuim in de tussenzool voor een iets zachtere, meer beschermende rit. Die verandering betekent ook dat Nike de Zoom Air-tas uit de voorvoet heeft verwijderd (er blijft een in de hiel over) en voegt een gesegmenteerde rotsplaat toe, die de bescherming tegen stenen zal verhogen zonder de schoen te stijf te maken. Als je een Nike Air Max Thea Dames fan bent van Topo's Ultrafly-roadschoen voor Adidas Superstar Femme dankzij de zachte demping, uitstekende pasvorm en neutrale opstelling, graaft u de geheel nieuwe Ultraventure. Topo's dikste trailschoen tot nu toe plaatst 30 mm schuim en Nike Air Max 95 Femme rubber onder je hiel en 25 mm onder de voorvoet (5 mm drop) voor een zachte, beschermende rit op vuil. Die tussenzool heeft twee verschillende dichtheden (hardheid) - een zachtere schuim op de buitenste hiel om je landing te vergemakkelijken, en een steviger schuim aan de mediale kant van de schoen voor ondersteuning terwijl je door je pas loopt. Al dat dikke schuim op zichzelf levert voldoende bescherming tegen rotsen, dus Topo heeft geen rock guard aan dit model toegevoegd. Om je stevig geplant te houden, gebruikt de schoen een

Вернуться в Добро пожаловать!

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1