l/Nike-Air-Max-90-Dames-Zwart-

l/Nike-Air-Max-90-Dames-Zwart-

Сообщение caicai2017 » 30 июл 2018, 06:48

I nattens Nike Air Odyssey Womens 90: e Oscar-utm?rkelse tog kvinnor i Hollywood ett centralt skede f?r att ta itu med k?nsskillnaden i en bransch som traditionellt varit partiell f?r m?n.
Men det var inte bara dessa A-listers som gav n?dv?ndig kommentar.
Under en kommersiell paus upptr?dde den 23-tiden Grand Slam-vinnaren Serena Williams Nike Air Max 95 Femme i en ny Nike-annons som heter "Until We All Win" som flyttade fram inf?r Internationella kvinnodagen p? torsdagen. Tennism?staren har alltid varit otalig om sociala fr?gor, bland annat k?ns- och rasoj?mlikhet - b?da som hon tacklade p? 30-platsen "Jag har aldrig varit den r?tta typen kvinna", s?ger Williams i www.benesserebuzz.it videon. Nike Air Max Command Womens "Oversized och overconfident. F?r medelv?rdet om jag inte ler. F?r svart f?r mina tennisvita. F?r motiverad f?r moderskapet. Men jag bevisar, g?ng p? g?ng, det finns ingen fel s?tt att vara kvinna. "Nu 36 ?r cementerade Nike Air Max 90 Femme Williams ytterligare sin status som den st?rsta idrottaren hela tiden efter att ha vunnit Australian Open 2017 medan ?tta veckor gravid med dotter Alexis Olympia. (Hon och make Alexis Ohanian v?lkomnade sin flickv?n i september f?rra ?ret.)
Annonsen ?r den andra i Nike-serien, som debuterade f?rra m?www.djim.fr naden med NBA-superstj?rnan LeBron James firande av j?mlikhet. "Vilka sporter kan g?ra f?r alla - oavsett form eller storlek eller ras eller religion - m?nniskor bara gravitate mot det. Det g?r dem bara s? glada, "sa han. "Sport ?r s? fantastiskt. Det leder m?nniskor som ingen annan. "Det ?r s?llsynt att hitta Nike Air Max Command Dames en sko som Nike Air Max 90 Dames Zwart passar bekv?mt vid ditt f?rsta f?rs?k. (Om du har hittat det Cinderella-paret, v?nligen maila mig.) F?r sandaler och klackar kan du n?stan f?rutse att de kl?mmer eller gnuggar huden fr?n dina klackar, men f?r sneakers ?r det lite sv?rare att ber?tta vilka som kommer att leda till smyg Adidas NMD Donne-attackbl?sor.
?ven om jag har tur att ha ?ntligen hittat ett magiskt par (de ?r Kenneth Cole "Kams" och Kendall Jenner ?ger dem ocks?-jag ber?ttar alltid m?nniskor f?r det h?r), jag vet att jag kanske inte blir s? lycklig med mitt Adidas Stan Smith Damen n?sta snyggk?p. S? jag knackade p? flera skor experter, fr?n sko designers till stil smakmakare i modebranschen, f?r att dela med sig av sina personliga rekommendationer om "en sk?n sneaker". H?r snyggar det b?sta, fr?n klassiker som Nike till nykomlingens m?rke Allbirds. Just nu ?r jag verkligen in i mina Nike Air Huarache Womens Adidas Deerupt sneakers. Tekniska tyg och prestanda funktioner g?r det till en riktigt bekv?m sko som m?glar till din fot. Den ?r perfekt f?r hela dagen. F?rutom komforten, h?ller den ?vergripande designen med de tv? tonerna och n?tet mig att n? f?r dessa skor g?ng p? g?ng. Dessa sneakers ?r ocks? v?ldigt Adidas Superstar Damen m?ngsidiga. Jag tycker att jag b?r dem p? vardagar och p? helgerna, oavsett om jag kopplar dem med jeans eller en stickad tankkl?nning. "- Erica Russo, Bloomingdales VP och Fashion Director f?r Accessoarer och Sk?nhe

Вернуться в Добро пожаловать!